Sketchman
Dit spel (Sketchman) gebruikt flash
Flash wordt niet meer ondersteund door je browser, kies een ander spel om te spelen.
Een moment aub, bezig met laden…
Hoe te spelen?
Sketchman
Dit getekende poppetje loopt door een tekening vol gevaarlijke obstakels. Deze kan hij uit de weg ruimen door erop te schieten, maar hij kan ze ook ontwijken. Dit laatste levert natuurlijk geen punten op, maar het poppetje blijft wel in leven. Zorg jij ervoor dat het mannetje een zo groot mogelijke afstand aflegt en zo veel mogelijk obstakels uit de weg ruimt?
Druk op het pijltje omhoog om te springen. Als je het pijltje omhoog twee keer indrukt, maakt het poppetje een extra hoge sprong met salto. Als je het pijltje omhoog drie keer indrukt (en ingedrukt houdt), maakt het poppetje een zweefsprong. Schieten doe je met de spatiebalk (je kunt deze ook ingedrukt houden om te blijven schieten).
Plaats deze HTML-code op je website of blog.